.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم صدام،برای سرمربی سابق راه ساری !
نعيم صدام يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال عراق از توافق نهايي با علیرضا رعدی براي برعهده گرفتن هدايت تيم ملي فوتسال اين كشور خبر داد.
حکم صدام،برای سرمربی سابق راه ساری !

نعيم صدام يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال عراق از توافق نهايي با علیرضا رعدی براي برعهده گرفتن هدايت تيم ملي فوتسال اين كشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، پايگاه اطلاع رساني صداي عراق به نقل از نعيم صدام يكي از اعضاي فدراسيون فوتبال عراق خبر داد كه اين فدراسيون با علیرضا رعدی مدرس ايراني AFC براي بر عهده گرفتن هدايت تيم ملي فوتسال اين كشور به توافق نهايي رسيد.

نعيم صدام گفت: فدراسيون تقريبا با علیرضا رعدی به توافق نهايي رسيده و تنها بعضي از جزئيات باقي مانده است. در كادر فني اين مربي ايراني چند دستيار عراقي هم حضور خواهند داشت.

علیرضا رعدی چند روز پيش در يك دوره آموزشي فوتسال درجه A آسيا كه در بغداد برگزار شد به عنوان مدرس شركت كرد.

پيش از اين قرار بود رعدی هدايت تيم فوتسال راه ساري را بر عهده گيرد.

نجاریان: او با رفتنش راه ساری را به کما برد!

مدیرعامل راه ساری مي‌گويد: رعدي پس از توافق با تيم ملي عراق، راه ساري را در وضعيت بدي قرار داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه راه ساری، سعيد نجاريان از انتخاب علي رعدي براي سرمربيگري عراق، اظهار بي‌اطلاعي كرد و افزود: رعدي پيش از رفتن به عراق و شركت در كلاس‌هاي تدريس مربيگري با من صحبت كرد و قرار شده بود پس از بازگشتش مذاكرات پاياني را انجام دهيم.

وي ادامه داد: در حال حاضر گزينه‌اي براي هدايت تيم نداريم و بازيكنان بدون مربي تمرين مي‌كنند. رعدي با اين كارش راه ساري را به كما برد و شرايط تيم را در 20 روز مانده به آغاز مسابقات در وضعيت بدي قرار داد. الان نيز گزينه خاصي را در نظر نداريم و بايد تمام تلاشمان را كنيم تا هر چه زودتر يك مربي را انتخاب كنيم.

گفتنی است، پيش از اين رضا حيدريان نيز از گزينه‌هاي هدايت راه ساري بود كه اين باشگاه پس از محروميت حيدريان به دليل تباني وي را از ليست گزينه‌ها كنار گذاشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 تير 1391
عجب تیتر جالبی
در ضمن مگه راه ساری فصل قبل چکار کرد که الان مدیرش میگه تیم رو برد تو کما؟؟؟؟ طاقت دیدن پیشرفت افراد رو ندارند انشالله آقای رعدی به عنوان یک ایرانی در عرصه ی بین الملل موفق باشند. ساروی ریکا و شرکا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.